utorak, 9. svibnja 2023.

Duso moja!Moram ti reci da mi znacis, da si otkucaj srca moga, uzdah i sve moje.Ti meni nisi goli sex, upamti to. Nisam te zato odabrala j mnostvu. Sex sam ja mogla imati sa mnogima, ali nisam htjela.... u tebi vidim osobu kojoj treba njeznost paznja, ljubav bezuvjetna.... i ja sve to trebam.... znam da imas zivot moji ne zelis i ne mozes mijenjati, nikad to necu niti traziti od tebe..... voljela bi da si slobodan , ali u zivotu ne mozes imati sve..... prihvatila sam uvjete koji jesu.Trazim od tebe tako malo, samo onoliko koliko mozes da mi das sebe..... vec smo mnogo puta razgovarali o svemu.... ne zelim te ako ti to neces ne mozes.... uzivaj u ovome szo imas hivot ti nece vise dati sansu za zenu poput mene.... ja i dalje tvrdim i sigurna sam da si ti taj mene vrijedan..... pusti neka ide sve svojim tokom..... truditi cu se biti podrska, prijatelj, netko tko ce te razumneti, a to nije tesko vec sad to sve cinom i shvacam..... biti ce kako ti zelis, jer ako nekog volis zelis da bude sretan i na vlastitu stetu, to je bezuvjetna ljubav, moja ne gusi vec daje slobodu onom drugom.....Sve sto sam ti ikad rekla stojim iza toga, osoba sam moja drzi do rijeci..... zivim za trenutak kad mi dodes i avrlis me poljubis i tog trena osjetim da sam ti sve kao i ti meni..... imamo to i nedaj nas neka budemo tajni otkucaj srca jedno drugom.....❤️

Nema komentara:

Objavi komentar